2014. október 22., szerda

Ázsia körút


Hong Kong


Mától két hétig Ázsiában leszek. A visszajelzések alapján sokakat érdekel a téma, úgyhogy amennyiben időm engedi ezen a blogon fogok majd megosztani pár gondolatot a kinti tapasztalataimról. az is előfordulhat azonban, hogy nem lesz időm/ kedvem blogolni, de a facebook-on mindenképp fogok képeket megosztani és folyamatos helyzetjelentést adni arról, hogy éppen merre jártam.

Október 23-án indulok Budapestről és november 6-án fogok hazaérkezni. A két hét alatt négy metropolis-t fogok meglátogatni. az útiterv úgy néz ki, hogy Helsinkin keresztül megyek Hong Kong-ba október 23-án és nagyjából 3-3 napokat töltök el Hong Kongban, Szingapúrban, Shanghaj-ban és Szöulban.

Szingapúr

Marina Bay Sands Hotel, Szingapúr



Az időeltolódás miatt (HK-ban 6 órával előrébb járnak) Hong Kongba csak október 24-én fogok megérkezni, a repülőút előreláthatólag közel 10 óra Helsinkiből. A hong kong-i érkezésem magyar idő szerint péntek éjjel 1:25-kor lesz, ezért az első nap biztos fogok kicsit küzdeni jet lag-gel, bár erre próbáltam tudatosan készülni. Az elmúlt pár napban fokozatosan egyre korábban keltem így ma például 5 órai kelés volt beütemezve hogy aztán a hosszú repülőúton tudjak normálisan aludni. Na majd kiderül, mennyire válik be ez a módszer. :-)

Előjáróban annyit, hogy Hong Kong-ban egy ismerősömnél fogok lakni. Nevezzük őt Tracy-nek az egyszerűség kedvéért, és annyit kell tudni róla, hogy még Németországban ismertem meg 2010-ben amikor a European Business School-on tanultam fél évig. Tracy már akkor is folyamatosan zseniális édességeket készített, azóta pedig jobbnál jobb cukrászműhelyekben tanult, pár hónappal ezelőtt pedig megnyitotta saját cukrászműhelyét. Nagyon várom már hogy megnézhessem mit alakított ki, de addig is érdemes meglátogatni a honlapját, mert egyszerűen zseniális amit csinál.

Szöul

Shanghaj

Stay tuned for the next post! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése